Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
Baltic Wood SA w Jaśle, międzynarodowy producent trójwarstwowych drewnianych paneli podłogowych, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Dyrektor Finansowy
Miejsce pracy: Jasło
Kluczowe zadania:
- Raportowanie do Dyrektora Finansowego Grupy i Zarządu.
- Odpowiedzialność za regiony Europy.
- Przeprowadzanie kompleksowych analiz finansowych, prognozowanie i raportowanie w celu wspierania podejmowania strategicznych decyzji.
- Nadzór nad ogólną sytuacją w zakresie płynności finansowej firmy.
- Utrzymywanie relacji z bankami zewnętrznymi.
- Współpraca z audytorami w zakresie audytów.
- Prowadzenie i zarządzanie z należytą starannością (due diligence) w odniesieniu do przeglądów i przejęć oraz pomoc w odpowiednich negocjacjach.
- Monitorowanie sprawozdawczości finansowej i zarządczej, a także podatków, audytów rocznych i planów strategicznych.
- Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami podatkowymi i regulacjami.
- Wdrażanie polityk, procedur i wytycznych w celu poprawy wydajności operacyjnej.
- Utrzymywanie i rozwijanie odpowiednich ram kontroli wewnętrznej.
- Dostarczanie informacji finansowych i zaleceń wspierających planowanie strategiczne i inicjatywy rozwoju biznesu.
- Prowadzenie i zarządzanie zespołem finansowym, wspieranie kultury wysokiej wydajności oraz zapewnianie mentoringu i wskazówek, opracowywanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu oceny skuteczności i produktywności zespołu.
Nasze wymagania:
- Minimum 15 lat doświadczenia w finansach, w tym co najmniej 10 lat na stanowiskach kierowniczych z doświadczeniem w nadzorowaniu operacji w Europie. Krótsze doświadczenie zawodowe jest również brane pod uwagę.
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewnej dziedziny.
- Doskonała znajomość języka polskiego i zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność strategicznego myślenia i dostosowywania się do szybko zmieniającego się rynku.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i przywódcze - umiejętność współpracy z kierownictwem wyższego szczebla i inspirowania zespołu.
- Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych i elastyczność w tym zakresie.
- Dodatkowe kwalifikacje, takie jak MBA, będą istotnym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
- Samodzielne stanowisko raportujące do Zarządu firmy.
- Umowę o pracę, wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia oraz system premiowy oparty na wynikach.
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.
- Dostęp do programów rozwojowych umożliwiających doskonalenie swoich kompetencji zawodowych.
- Dobrowolne ubezpieczenie grupowe wraz z opieką medyczną.
- Samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na działanie organizacji.
- Przyjazną atmosferę, jasne oczekiwania, otwartą komunikację.