Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Prowadzi prace dotyczące planowania budżetowego środków finansowych dla resortów i instytucji centralnych, w tym z wykorzystaniem systemu TREZOR, a także monitoruje oraz przygotowuje łączne sprawozdania z wykorzystania środków na przygotowanie i przeprowadzenie prezydencji
- Realizuje zadania związane z planowaniem, przekazywaniem do dysponentów i rozliczaniem środków systemu motywacyjno-lojalnościowego oraz monitoruje i przygotowuje łączne sprawozdania w tym zakresie
- Bierze udział w opracowaniu planów, projektów analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących Przewodnictwa RP w Radzie Unii Europejskiej w zakresie finansowym
- Uczestniczy w opracowaniu projektu aktualizacji Programu przygotowań Przewodnictwa, a także projektu sprawozdania z jego wykonania, w obszarze finansowym
- Przygotowuje plany oraz analizy budżetowe dotyczące środków finansowych przeznaczonych na przygotowanie i sprawowanie Przewodnictwa w ramach całej administracji rządowej
- Opracowuje analizy i dokumenty na potrzeby Zespołu roboczego do spraw przygotowania i sprawowania przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. ds. budżetowo-finansowych, powołanego przez Przewodniczącego Komitetu do Spraw Europejskich, oraz zapewnia obsługę techniczno-organizacyjną oraz biurową ww. Zespołu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość: zasad planowania i sprawozdawczości budżetowej, zasad gospodarowania środkami finansowymi w jednostce budżetowej, ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność obsługi programu MS Excel
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub finansów lub ekonomii
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie planowania budżetowego lub rozliczeń finansowych lub księgowości
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Znajomość: obsługi systemu TREZOR, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, procesu decyzyjnego i organizacji polskiej administracji publicznej, w szczególności w zakresie zarządzania budżetem państwa, zasad rozliczania dowodów księgowych na podstawie klasyfikacji budżetowej
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. finansów
lubelskie / Lublin
Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
O projekcie: Pracujesz w obszarze finansów, ale chciałbyś spróbować czegoś nowego? Interesują Cię najnowsze technologie i nowoczesne...
Data dodania: wczoraj
Inspektor
dolnośląskie / Wrocław
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek...
Data dodania: wczoraj
Internal Control Finance Specialist
zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes, Participating in the design of new controls for...
Data dodania: 2024-11-13