STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Inspektor w wydziale finansów
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0584
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów własnych Powiatu i Starostwa Powiatowego księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów;2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów Skarbu Państwa księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów Skarbu Państwa;3. Rozliczanie dochodów Skarbu Państwa i terminowe przekazywanie dochodów do Urzędu Wojewódzkiego;4. Wystawianie faktur VAT w zakresie dochodów Starostwa dla osób fizycznych i prawnych, prowadzenie rejestru VAT w zakresie dochodów i wydatków Starostwa i Skarbu Państwa oraz przygotowywanie deklaracji JPK_V7 ze Starostwa;5. Prowadzenie korespondencji z bankiem obsługującym Starostwo, zwroty wadium oraz kontrola prawidłowości naliczania odsetek przez bank;6. Weryfikacja dokumentów wpływających do Wydziału Finansów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów, przekazywanie dokumentów do wydziałów oraz monitorowanie zwrotu,7. Wycena inwentaryzacji rocznej;8. Zastępstwo wyznaczonego pracownika;9. Udział w przygotowaniu Budżetu Powiatu i planu finansowego Starostwa na dany rok budżetowy;10. Prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych.Indormacje o naborze: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-finansow-starostwa-powiatowego-w-szamotulach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: praca w zespole
Uprawnienia: dokładność, samodzielność
Uprawnienia: komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej lub rządowej


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) posiadanie wykształcenia wyższego lub średniego, w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest 3 letni staż pracy, a w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest 5 letni staż pracy2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,2) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej,3) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,4) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole, 5) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność,6) odporność na stres.

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Starszy specjalista

małopolskie / Kraków

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

Warunki pracy Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy...

Data dodania: dzisiaj

Specjalista

mazowieckie / Warszawa

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Warunki pracy Liczne kontakty mailowe i telefoniczne z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z przedstawicielami instytucji rządowych i...

Data dodania: dzisiaj

Inspektor w wydziale finansów i budżetu

zachodniopomorskie / Kołobrzeg

Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Zgodnie z opisem stanowiska w ogłoszeniu o naborze:https://www.spkolobrzeg.finn.pl/bipkod/001/005/001 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Data dodania: wczoraj