Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
- Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
- Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
- Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
- Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
- Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
- Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
- Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach
- Aktywne pozyskanie nowych Klientów
- Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
- Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
- Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
- Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
- Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
- Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
- Znajomość przepisów i procedur bankowych
- Znajomość aplikacji bankowych
- Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży
- Znajomość bankowej oferty produktowej
- Umiejętność prowadzenia szkoleń
- Znajomość języka angielskiego
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą
Zobacz podobne oferty
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
zachodniopomorskie / Wałcz
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do...
Data dodania: wczoraj
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
lubuskie / Strzelce Krajeńskie
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do...
Data dodania: 2024-11-05
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
mazowieckie / Warszawa, ul. Grzybowska 78
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do...
Data dodania: 2024-11-05