Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działania 2.28 Startup Booster Poland) w szczególności:
- opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru, oceny projektów i zawierania umów;
- organizacja i udział w działaniach informacyjnych o programie, w tym w spotkaniach dla wnioskodawców oraz przygotowywanie interpretacji i wyjaśnień dotyczących dokumentacji konkursowej;
- obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie, w tym udział w pracach Komisji Oceny Projektów oraz w postępowaniu odwoławczym;
- obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów;
- realizacji postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług.
- wykształcenie wyższe;
- minimum sześć miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w procesie oceny projektów finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków publicznych, w szczególności Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce;
- znajomość ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027;
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office.
- wykształcenie na kierunkach obejmujących prawo, zarządzanie i ekonomię;
- powyżej sześciu miesięcy doświadczenia:
- w pracy w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości;
- w realizacji projektów doradczych dla przedsiębiorstw;
- w przygotowywaniu dokumentacji konkursowych;
- w realizacji postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług.
- znajomość ekosystemu startupowego;
- znajomości podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych, uregulowań prawnych, szczególnie: finansów i rachunkowości, pomocy publicznej, prawa zamówień publicznych.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. Pisania Projektów
mazowieckie / Warszawa, Blisko stacji metra Marymont
FUNDACJA IDYLLA
Opis Opracowywanie i pisanie projektów, wniosków o dotacje oraz dokumentacji projektowej. Analiza wymagań i wytycznych dotyczących składania...
Data dodania: 2024-11-12
Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów
mazowieckie / Warszawa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Główne obowiązki: udział w pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych...
Data dodania: 2024-11-11