Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)
Lokalizacja: Warszawa
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: hybrydowy
Zadania:
- przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej
- analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy
- aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz
- monitorowanie oraz raportowanie stanu należności
- sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz ad hoc
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne w zakresie finansów
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w kontrolingu, raportowaniu zarządczym, analizach finansowych (doświadczenie zdobyte w sektorze telekomunikacyjnym będzie dodatkowym atutem)
- bardzo dobra znajomość MS Excel oraz Power Point
- znajomość narzędzi wspomagających budżetowanie (znajomość systemu Cognos TM1 lub podobnych rozwiązań OLAP będzie dodatkowym atutem)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1), w tym znajomość Business English
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, gotowość do pracy z dużą ilością danych
- samodzielność w działaniu
- rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji i współpracy
To oferujemy:
- ciekawa i pełna wyzwań praca w prestiżowej i stabilnej firmie będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w zakresie dostarczania rozwiązań multimedialnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- hybrydowy model pracy (biuro/dom)
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- prywatna opieka medyczna
- szeroka oferta szkoleniowa
- bezpłatna nauka języka angielskiego
- możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
- platforma benefitowa
- karta sportowa
- dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
- pożyczki na cele mieszkaniowe
- dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
- program ubezpieczeniowy ze składką inwestycyjną opłacaną przez pracodawcę
- dofinansowanie wypoczynku
- płatny program poleceń pracowniczych
- akcje charytatywne
- integracje, wycieczki, rajdy górskie
Benefity:
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Program rekomendacji pracowników
- Pakiet medyczny I ubezpieczenie na życie
- Platforma ze-bookami I audiobookami
- Platforma benentowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
- Oferta szkoleniowa
- Spotkania integracyjne, wolontariat
- Inicjatywy dobroczynne I proekologiczne
Czy wiesz, że to dzięki Emitel od dziesiątek lat sygnały telewizyjne i radiowe mogą być odbierane we wszystkich polskich domach? Jesteśmy głównym operatorem naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w kraju. Świadczymy usługi cyfrowej emisji naziemnej oraz transmisji sygnałów telewizyjnych i radiowych. Wdrażamy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, budujemy infrastrukturę sieciową i dostarczamy rozwiązania z dziedziny IoT.
Naszą siłą jest pełen pasji i zaangażowania Zespół, który tworzą specjaliści w zakresie radiodyfuzji, telekomunikacji, energetyki, teleinformatyki, projektowania i utrzymania sieci, zarządzania projektami inwestycyjnymi, jak również specjaliści z obszarów wspierających.
Jako pracodawca byliśmy wielokrotnie wyróżniani, zyskując tytuły Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Corocznie już od kilku lat jesteśmy wyróżniani prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER POLSKA.
Działamy w oparciu o cztery wartości, którymi są: pozytywna energia i entuzjazm w działaniu, poszukiwanie prostych rozwiązań, poczucie pilności oraz potrzeba rozwoju i ciekawość świata. Naszym obecnym i przyszłym pracownikom oferujemy wyjątkowe miejsce do pracy, którego głównymi elementami są przyjazne środowisko pracy, możliwości rozwoju oraz troska o różnorodne potrzeby.
Naszą siłą jest pełen pasji i zaangażowania Zespół, który tworzą specjaliści w zakresie radiodyfuzji, telekomunikacji, energetyki, teleinformatyki, projektowania i utrzymania sieci, zarządzania projektami inwestycyjnymi, jak również specjaliści z obszarów wspierających.
Jako pracodawca byliśmy wielokrotnie wyróżniani, zyskując tytuły Solidnego Pracodawcy, Pracodawcy Przyjaznego Pracownikom, Pracodawcy Godnego Zaufania, Odpowiedzialnego i Przyjaznego Pracodawcy, Inwestora w Kapitał Ludzki. Corocznie już od kilku lat jesteśmy wyróżniani prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER POLSKA.
Działamy w oparciu o cztery wartości, którymi są: pozytywna energia i entuzjazm w działaniu, poszukiwanie prostych rozwiązań, poczucie pilności oraz potrzeba rozwoju i ciekawość świata. Naszym obecnym i przyszłym pracownikom oferujemy wyjątkowe miejsce do pracy, którego głównymi elementami są przyjazne środowisko pracy, możliwości rozwoju oraz troska o różnorodne potrzeby.
Zobacz podobne oferty
Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz
pomorskie / Gdańsk, blisko SKM i ZTM
Gemini Polska Sp. z o.o.
Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych,...
Data dodania: wczoraj
Młodszy Analityk/ Młodsza Analityczka FP&A
mazowieckie / Warszawa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Twoje zadania: tworzenie kluczowych, wartościowych analiz finansowych, aby umożliwić Partnerom Biznesowym podejmowanie strategicznych decyzji w...
Data dodania: wczoraj
Analityk / Analityczka FP&A
mazowieckie / Warszawa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Twoje zadania: tworzenie analiz finansowych umożliwiających Partnerom Biznesowym podejmowanie decyzji dotyczących przychodów handlowych,...
Data dodania: 2024-11-12