Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Realizacja zadań w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowej Gospodarki 2021-2027, Priorytet II, w szczególności:
- prowadzenie od strony merytorycznej i finansowej wyznaczonych spraw dotyczących umów z beneficjentami;
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian w umowach o dofinansowanie;
- przygotowywanie aneksów i wypowiedzeń umów;
- weryfikacja wniosków o płatność oraz dokumentów księgowych;
- kontrola sprawozdań beneficjentów;
- rozliczanie projektów;
- wypłata środków na rzecz beneficjentów;
- merytoryczna kontrola dokumentacji projektowej beneficjenta;
- weryfikacja dokumentów dotyczących zasad naboru do programów;
- analiza raportów z kontroli;
- przygotowywanie wezwań do zwrotu środków oraz dokumentów dotyczących rozwiązywania umów;
- opracowywanie, opiniowanie i aktualizacja dokumentów wdrożeniowych, dokumentów i wytycznych do programów, oraz procedur w zakresie realizacji umów z beneficjentami;
- obsługa systemów informatycznych;
- wsparcie projektów sprzyjających innowacjom: działanie 02.28 Startup Booster Poland, działanie 02.27 Laboratorium Innowatora i innych programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu krajowego.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- minimum rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość aktów prawnych i dokumentów programowych dotyczących finansowania projektów ze środków publicznych, w szczególności z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność współpracy w zespole oraz szybkiego uczenia się;
- zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- znajomość ekosystemu startupowego;
- wykształcenie na kierunkach obejmujących: prawo, zarządzanie lub ekonomię;
- minimum sześciomiesięczne doświadczenie w pracy w: administracji publicznej, jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości lub instytucji finansowej;
- minimum sześciomiesięczne doświadczenie w rozliczaniu projektów realizowanych przy wsparciu funduszy Unii Europejskiej w perspektywie finansowej 2014-2020;
- znajomość podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych, uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości, pomocy publiczne oraz prawa zamówień publicznych;
- doświadczenie w realizacji projektów doradczych dla przedsiębiorstw;
- prawo jazdy kategorii B
- biegła znajomość języka angielskiego.
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Zobacz podobne oferty
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy
lubuskie / Strzelce Krajeńskie
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Wg programu stażuEFS+ Wymagania inne:
Data dodania: wczoraj
Kierownik Działu Pozyskiwania Funduszy
mazowieckie / Warszawa
JT S.A.
Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Nadzór nad pracami działu, w szczególności w zakresie: Przygotowywania wniosków o...
Data dodania: wczoraj
Główny specjalista
śląskie / Katowice
Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Warunki pracy Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego. Duże obciążenie narządu wzroku związane...
Data dodania: 2024-11-10