Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- nietypowe godziny pracy,
- obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu Kierownictwa MSWiA.
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
- Wykonywanie zadań zleconych bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizacja spotkań, wyjazdów, itp.
- Przygotowywanie dokumentów na polecenie Ministra oraz przełożonych.
- Prowadzenie ewidencji korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz jej przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie wykazu (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
- Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
- Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. finansów
lubelskie / Lublin
Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
O projekcie: Pracujesz w obszarze finansów, ale chciałbyś spróbować czegoś nowego? Interesują Cię najnowsze technologie i nowoczesne...
Data dodania: dzisiaj
Pracownik do spraw finansów
śląskie / Zabrze
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Kontrola budżetu oraz płatności, koordynacja z działem zakupów w celu monitorowania wydatków na materiały i usługi, utrzymywanie harmonogramu...
Data dodania: wczoraj
Starszy specjalista
mazowieckie / Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: -...
Data dodania: wczoraj