Czy zawsze sprzedaż musi być dokładnie zaplanowana? Czy Specjalista Sprzedaży Produktów Bankowych realizuje próg zgodnie z planem? Czy jest to w ogóle
Twoja Rola
Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
- rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku,
- pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych,
- zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka,
- współpraca z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert,
- zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML,
- udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje,
- inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie,
- wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.
Współpracujesz z zespołem menedżerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole.
- znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski,
- masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję,
- posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii,
- znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami,
- potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową,
- jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B,
- cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Zobacz podobne oferty
Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych
dolnośląskie / Wrocław
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym...
Data dodania: wczoraj
Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych
zachodniopomorskie / Szczecin
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym...
Data dodania: wczoraj
Doradca Klienta
kujawsko-pomorskie / Toruń
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie, pracujesz na...
Data dodania: wczoraj