Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 156114

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa-adminstracyjna;
  • praca w terenie związana z czynnościami kontrolnymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku niedostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • 8-godzinny czas pracy przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku;
  • praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym;
  • występują wyjazdy służbowe na terenie województwa - środkami komunikacji publicznej lub służbowym sprzętem transportowym.

Zakres zadań

  • realizuje działania związane z przygotowywaniem, przeprowadzaniem i rozliczaniem inwentaryzacji oraz prowadzi kontrole w ww. zakresie,
  • uczestniczy w opracowywaniu planów i harmonogramów inwentaryzacji,
  • uczestniczy w opracowywaniu projektów zarządzeń w zakresie inwentaryzacji zgodnie z zatwierdzonym planem inwentaryzacji,
  • przeprowadza szkolenia przedinwentaryzacyjne oraz prowadzi bieżące instruktaże w zakresie inwentaryzacji,
  • opracowuje dokumentację inwentaryzacyjną oraz sporządza zbiorcze sprawozdania i protokoły z przeprowadzonych inwentaryzacji,
  • monitoruje realizację wniosków, zaleceń i decyzji poinwentaryzacyjnych odnośnie rozliczenia różnic poinwentaryzacyjnych i naprawy szkód majątkowych,
  • uczestniczy w sprawowaniu nadzoru nad procesem powierzenia mienia policjantom i pracownikom,
  • bierze udział w przekazywaniu podległych jednostek organizacyjnych Policji wynikający ze zmian na stanowiskach kierowniczych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem rozliczeń finansowych lub prowadzeniem ewidencji
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” - plik do pobrania w zakładce oświadczenia
  • Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji, Kodeks pracy (odpowiedzialność materialna pracowników), o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o zasadach zarządzania mieniem państwowym
  • Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania majątkiem w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Umiejętność analitycznego myślenia i argumentacji
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i koordynowanych osób
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny
  • Umiejętność redagowania pism i obsługi komputera w zakresie programów biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r." - plik do pobrania w zakładce oświadczenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów z zakresu powierzenia mienia z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przekazania mienia oraz odpowiedzialności za użytkowane mienie
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy specjalista / specjalistka ds. rozliczeń

mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

Action S.A.

Twoje zadania: Realizacja rozliczeń z dostawcami krajowymi i zagranicznymi. Komunikacja z dostawcami krajowymi i zagranicznymi. Przygotowywanie...

Data dodania: 2025-08-29

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Finansowych

mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)

Praca.pl

Zakres obowiązków: Realizacja rozliczeń z dostawcami krajowymi i zagranicznymi Przygotowywanie przelewów krajowych i międzynarodowych Bieżący...

Data dodania: 2025-08-19