Swoją karierę zawodową w bankowości rozpoczęłam od stanowiska kasjerki, następnie przewinęłam się przez stanowisko doradcy klienta, młodszego specjalisty ds. bankowości, specjalisty ds. sprzedaży produktów bankowych aż wreszcie zostałam kierownikiem placówki. Pode mną pracuje 12 osób, nad których pracą muszę ciągle czuwać i sprawdzać, czy wykonywane przez nich obowiązki spełniają standardy placówki.
Dzięki temu, że przewinęłam się przez niemal wszystkie stanowiska pracy w banku wiem, z czym ta praca się wiąże oraz jakie należy spełniać wymagania, by okazać się cennym i dobrym pracownikiem. Najlepiej wspominam chyba pracę na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży produktów bankowych, która pozwoliła mi rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe, komunikatywność oraz zwiększyła moją pewność siebie, która jest bardzo istotna w kontaktach z klientem.
Wielu moich podwładnych twierdzi, że rządzę twardą ręką, jednak z doświadczenia wiem, że bez odpowiedniego systemu motywacyjnego i lekkiego stresu towarzyszącego wykonywanym obowiązkom, efektywność pracy specjalistów bankowych spada do niepokojąco niskiego poziomu, specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych Chorzów. Już dawno wprowadziłam metodę kija i marchewki, która stanowi świetny sposób motywacji moich pracowników.